20090612

İntihar mektubum no:1

sevgili intihar;
nasılsın iyi misin? beni soracak olursan ben çok iyiyim. orada havalar nasıl? bugün zoğaça yaptım. yedik. alt kişiliklerim sana selam söylüyor. geçenlerde tuvalete gittim. biliyormusun inanılmaz eğlendim. nuri ve nurettini alıp lunaparka gittim. adamın birine birşey verdim. o da bana verdi. sonra bildim üstüne eğlendik. üç kişi yanyana bindik o kadar iyiydi ki zevkten başım döndü. kamikazeymiş adı. denemelisin.
senin "hayatın" nasıl gidiyor intihar? bitti mi finaller. bizimkiler bitmeseydi az kalsın sizinkilere girecektim bende. havalar nasıl orda? gereğinden sıcak olduğunu söylüyorlar. bi de dün akşam kendimle yattım biliyormusun... çok tatminsiz idi. bu akşamda benle yatmayı planlıyorum en azından. geçen gün bizzat benle yatmış çok iyi olduğunu söyledi bende tavladım hemen. bizzatın söylediğine göre kendime oranla ben çok daha başarılıymış yatakta. sevgili intihar çok özledim seni. az kaldı geliyorum. beraber serin kumlardan aşırı sıcak sulara atlayacağız...
en yakın zamanda görüşmek üzere...
sevgilerle.